Thursday, April 26, 2012

Seandainya Mereka Masih Ada..



" Seandainya Saidina Umar R.A. masih hidup, daku PERCAYA... ramailah PEMERINTAH akan DI PANCUNG kerana ketidak telusan mereka untuk mentadbir NEGARA hatta BERANI MENAFIKAN HUKUM ALLAH dan mereka berani mengatakan bahwasanya ianya HUKUM CIPTAAN AHLI FIQAH.... "

" Seandainya Sultan Muhammad Al-Fatih masih hidup, daku PERCAYA... akan di tawan oleh BELIAU keseluruh BENUA untuk beliau tegakkan kembali KALIMAH TAUHID di bumi ALLAH ini dengan izin-Nya "

"Seandainya Sallahudin Al-Ayubi masih hidup, daku PERCAYA... beliau tidak akan BERTOLERANSI dengan PENAWANAN MASJIDIL AL-AQSA!.. dan daku PERCAYA akan di kumpulkannya 1 orang pemuda yang mampu MEMBUNUH 10 orang musuh ketika bersemuka "

" Seandainya Khalid Bin Walid masih hidup, daku PERCAYA... beliau tidak akan membenarkan walaupun SATU INCI pun tanah di muka bumi ini di rampas oleh puak thougut... dan ini sendiri di akui oleh FATHER (Pemimpin Tinggi Pihak Gereja)... kata-kata Father kepada RAJA-RAJA ROM ; Kamu tidak akan pernah lihat satu PUAK yang mengabadikan dirinya kepada PENCIPTA lebih daripada diri mereka.. mereka mampu menawan 1 negara hanya dengan satu bilangan TENTERA yang tidak pernah leka dengan memikirkan tentang kehebatan PENCIPTA mereka... ketahuilah, ketika kamu bersua dengan mereka.. berdamailah.. kerana mereka bukan sembarangan PUAK ; "

" Seandainya Nabi Muhammad s.a.w. masih hidup, daku PERCAYA... baginda akan merasa sedih melihat umat baginda yang berpecah belah.. dan tidak mengikut apa yang baginda syariatkan.... "

" Ya habiballah... sesungguhnya kami sangat RINDU akanmu... dan ingin sekali kami temui PEMIMPIN yang terakhir yang telah engkau sabdakan ;

Ali Bin Abi Talib r.a. menyatakan Rasulullah s.a.w. bersabda: ‘Al Mahdi berasal dari Ahlul Bait kami yang diperbaiki Allah dalam satu malam.” (Riwayat Imam Ahmad dan Ibn Maqah)

Diriwayatkan dari At Tirmidhi, Dari Abu Hurairah r.a. bahasanya Rasulullah s.a.w. bersabda, ‘ Jika sekiranya tidak tinggal dari dunia ini kecuali sehari, nescaya Allah akan memanjangkan hari tersebut sehingga memimpin seorang lelaki dari keluargaku, namanya serupa dengan namaku.”

Dari Abu Said r.a., dia berkata, telah bersabda Rasulullah s.a.w. bersabda,‘Al Mahdi dari keturunanku, lebar dan baik dahinya, mancung hidungnya, dia memenuhi bumi dengan keadilan sebagaimana meluasnya kezaliman dan kekejian, dia memimpin selama tujuh tahun.’ (Hadis Riwayat Abu Daud)

Ya Rabb... ampunilah dosa-dosa kami.. dan tempatkanlah kami di dalam golongan orang yang engkau redhai dan jauhilah kami daripada siksa kubur... siksa kubur... siksa kubur... mahupun neraka-Mu.. Amin ya Rabb ".

----

" Peace For EVERYONE "

2 comments:

Gunakan tatabahasa yang betul sewaktu menulis komentar agar mudah difahami oleh penulis. Terima kasih. :-)

Sila ambil perhatian perkara² berikut :-

1. Tinggalkan nama dan url blog atau laman web anda.(supaya senang penulis nak ziarah) ^__^
2. Sila berhemah di dalam berbahasa.

::Jazakallahhukhairan kathiran::

Ahlan Wasahlan..Salam Ukhwah